Szanowni Doktoranci,
uprzejmie informujemy, ze wszystkie składane wnioski muszą zostać wypełnione komputerowo, wydrukowane i podpisane.
INDYWIDUALNY PLAN BADAWCZY
Komunikat nr 6/2024 Dyrektora Szkoły Doktorskiej w sprawie ustalenia wzoru formularza indywidualnego planu badawczego uczestnika szkoły doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu
SPRAWOZDANIE ROCZNE
Komunikat nr 5/2024 Dyrektora Szkoły Doktorskiej w sprawie ustalenia wzoru formularza sprawozdania rocznego uczestnika szkoły doktorskiej Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu w roku 2024
♦ ROCZNE SPRAWOZDANIE DOKTORANTA 2024
- kwestionariusz oceny promotora
WYZNACZENIE PROMOTORA
♦ Wniosek o wyznaczenie promotora wersja ENG
Do wniosku o wyznaczenie promotora należy załączyć:
- Opinię lokalnej Komisji Bioetycznej lub lokalnej Komisji Etyki Badań na Zwierzętach lub oświadczenie kandydata na promotora (kandydatów na promotorów) wraz z uzasadnieniem, że taka zgoda nie jest wymagana;
- Opinię Rady Katedry/Rady Naukowej Instytutu - opinia powinna być przygotowana w formie protokołu z posiedzenia Rady Katedry dotyczącego zaopiniowania projektu Państwa rozprawy doktorskiej (protokół wraz z listą obecności - wzór protokołu).
W przypadku wniosku o wyznaczenie dwóch równorzędnych promotorów z różnych Jednostek powinno odbyć się wspólne posiedzenie obu Rad Katedr / Rad Instytutów.
Wybierając dyscyplinę naukową prosimy o zapoznanie się z poniższą Uchwałą Senatu oraz załącznikiem do Uchwały:
♦ Uchwała nr 211/2024 Senatu Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z dnia 18 września 2024 roku w sprawie określenia Zasad postępowania w sprawie nadawania stopnia doktora w Uniwersytecie Medycznym im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
♦ Załącznik nr 1 do uchwały nr 35/2021 z dnia 24 lutego 2021 r. - wybór dyscypliny w postępowaniu o nadanie stopnia naukowego doktora na UMP.
ZMIANA PROMOTORA
Wniosek o zmianę promotora wersja ENG
OCENA ŚRÓDOKRESOWA - SPRAWOZDANIE
Informacje dotyczące oceny śródokresowej
Zgodnie z Procedurą przeprowadzenia oceny śródokresowej, która odbywa się w połowie okresu kształcenia doktoranta, doktorant przedstawia pisemne podsumowanie dotychczasowej pracy i osiągnięć. Należy skorzystać z poniższego formularza:
Zawieszenie kształcenia
Planując zawieszenie kształceniena w Szkole Dktorskiej na podstawie Atr.204 ust.3 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce należy złożyć wniosek do Dyrektora Szkoły Doktorskiej korzystając z poniższego formularza:
♦ Wniosek o zawieszenie kształcenia w Szkole Doktorskiej UMP
Zgodnie z §5 ust.1 pkt7 Regulaminu Szkoły Doktorskiej UMP do wniosku należy dołączyć zaktualizowany druk Indywidualnego Planu Badawczego. Jeżeli doktorant zawiesza kształcenie w szkole doktorskiej przed upływem 12 miesięcy od rozpoczęcia kształcenia, jest zobowiązany do złożenia indywidualnego planu badawczego wraz z wnioskiem o zawieszenie kształcenia.
Zmiana danych
Jeśli nastąpiłą zmiana twoich danych osobowych (np. nazwisko, adres do korespondencji) zgłoś zmianę korzystając z poniższego formularza:
Formularz - do zaliczenia 3 roku kształcenia
Jednym z warunków zaliczenia 3 roku kształcenia w Szkole Doktorskiej, w przypadku przygotowywania rozprawy doktorskiej z cyklu prac, jest przedstawienie dwóch publikacji z tematyki doktoratu, których doktorant jest pierwszym autorem, przygotowanych od początku kształcenia w szkole doktorskiej (w tym co najmniej jednej pracy oryginalnej) – należy złożyć oświadczenie:
Ubezpieczenie zdrowotne
Podstawą do zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego jest złożenie przez uczestnika szkoły doktorskiej oświadczenia o niepodleganiu obowiązkowi ubezpieczenia zdrowotnego z innego tytułu.
♦ Oświadczenie o niepodleganiu obowiązkowi ubezpieczenia zdrowotnego z innego tytułu (dotyczy zgłoszenia do ubezpieczenia zdrowotnego)
Uczestnik szkoły doktorskiej zgłoszony do ubezpieczenia zdrowotnego przez Uniwersytet Medyczny w Poznaniu zobowiązany jest do powiadomienia Uczelni na piśmie, o powstaniu innego tytułu do obowiązkowego ubezpieczenia zdrowotnego w ciągu 7 dni od daty jego powstania, w celu wyrejestrowania danego doktoranta z ubezpieczenia zdrowotnego wraz ze zgłoszonymi przez niego członkami rodziny. W tym celu należy złożyć poniższe oświadczenie:
♦ Oświadczenie o powstaniu innego tytułu do obowiązkowego ubezpieczenia zdrowotnego (dotyczy wyrejestrowania z ubezpieczenia zdrowotnego)
Zagubienie lub zniszczenie legitymacji
♦ Wniosek o wydanie duplikatu Elektronicznej Legitymacji Doktoranta (ELD)
Stypendium doktoranckie
♦ Formularz dotyczący danych do wypłaty stypendium doktoranckiego
♦ Formularz dotyczący zmiany danych do wypłaty stypendium doktoranckiego (zmiana numeru konta)
Oświadczenie o zatrudnieniu
♦ oświadczenie dot. zatrudnienia (kandydat do Szkoły Doktorskiej)
Karta obiegowa
Informacje dotyczące konkursu grantowego